Pierwsze doświadczenia Akademia zdobywała w ubiegłym roku. Wtedy właśnie zorganizowaliśmy trzymodułowe szkolenie w formule mieszanej (blended).

Każdy moduł składał się z dwóch całodniowych spotkań face-to-face oraz czterech modułów e-learningowych. W sumie absolwent Akademii Edycja 2015 otrzymywał pokaźną porcję wiedzy w postaci sześciu spotkań stacjonarnych oraz 12 modułów e-learningowych. Pozwoliło to organizatorom na zebranie bezcennych doświadczeń, postulatów uczestników i uwag prowadzących.

Tak zaopatrzeni zasiedliśmy do projektu Akademii Controllingu i Rachunkowości Zarządczej Edycja 2016, na którą składa się aż siedem niezależnych i komplementarnych modułów szkoleniowych, z których w ramach każdego zaplanowano dwa spotkania stacjonarne (odbywają się one w centrum Warszawy) oraz dwa bloki e-learningowe. Taka organizacja Akademii pozwoliła na bardziej precyzyjne określenie zakresu merytorycznego każdego z modułów oraz bardziej „kompaktowy” sposób jego prezentacji.

Projektując Akademię, staraliśmy się skoncentrować na obszarach najbardziej wrażliwych i kompleksowych (controlling procesów inwestycyjnych czy zarządzanie kosztami i rentownością), ale nie stroniliśmy także od czysto warsztatowej strony pracy służb controllingowych (praktyka budżetowania, raportowanie). Owa „warsztatowość” jest zresztą wszechobecna – uczestnicy każdego z modułów spędzają czas nie tylko wpatrzeni w prezentację prowadzącego, ale też „obklikują” ćwiczenia na swoich laptopach.

Akademię prowadzi Wojciech Próchnicki, controller finansowy, autor licznych tekstów fachowych, trener, a także redaktor prowadzący miesięcznika „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”. Doświadczenie prowadzącego – tak controllingowe, jak i dydaktyczne – gwarantuje optymalną relację pomiędzy inwestycją uczestnika Akademii (koszt i czas) a osiągniętym efektem szkoleniowym.

Szczegóły dotyczące poszczególnych modułów, ich zawartości oraz terminów znaleźć można na stronie www.akademiacontrollingu.explanator.pl. Poniżej ramowy harmonogram zajęć w ramach Akademii.

 

Pierwsze spotkanie

Drugie spotkanie

Temat wiodący

Moduł 1

2 marca 2016

8 czerwca 2016

25 marca 2016

29 czerwca 2016

Controlling finansowy

Moduł 2

8 kwietnia 2016

29 kwietnia 2016

Zarządzanie kosztami i rentownością

Moduł 3

13 maja 2016

2 czerwca 2016

Efektywne raportowanie

Moduł 4

3 czerwca 2016

24 czerwca 2016

Praktyka budżetowania

Moduł 5

9 września 2016

30 września 2016

Controlling marketingu i sprzedaży

Moduł 6

7 października 2016

28 października 2016

Controlling personalny

Moduł 7

18 listopada 2016

9 grudnia 2016

Controlling procesów inwestycyjnych

Zobacz również

Akt o usługach cyfrowych w praktyce

Akt o usługach cyfrowych w praktyce

Czym jest Akt o usługach cyfrowych i kogo dotyczy? Kogo dotyczy regulacja i w jakim zakresie? Jak jego uchwalenie wpływa na obowiązki polskich dostawców usług elektronicznych?

Czytaj więcej

Ministerstwo Finansów pracuje nad zmianami w pkpir od 1 stycznia 2025 r.

Minister Finansów przygotował projekt rozporządzenia w sprawie zmian w pkpir. Proponowane zmiany są związane z koniecznością dostosowania pkpir do wprowadzanego od 1 stycznia 2025 r. kasowego PIT.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.