1-2 marca 2016 r., Hotel Airport Okęcie, Warszawa. Magazyn „Finanse + Controlling” objął patronatem medialnym warsztaty. Revenue management for consumer goods.
Strategia revenue management znana jest od lat głównie w branży hotelarsko-turystycznej, jednak jej efektywność zaczyna być dostrzegana i wdrażana również w innych branżach.
To jedyne w Polsce warsztaty, podczas których w jednym miejscu i czasie spotkają się ze sobą praktycy odpowiedzialni za zarządzanie i kształtowanie przychodów w firmie. Będzie to zarazem jedyna i unikalna okazja, aby w takim gronie podzielić się i jednocześnie skorzystać z wiedzy i doświadczenia osób działających w różnych firmach z sektora retail i FMCG.
W jaki sposób branża retail może wykorzystać proces revenue management, by lepiej zarządzać przychodami? Jak wykorzystać mechanizmy zarządzania marżą, cenami i rabatami, aby maksymalizować zysk? Po co niezbędny jest rzetelny monitoring konkurencji i skuteczne systemy motywacyjne? Na te i inne pytania odpowiedzą Państwu eksperci-praktycy reprezentujący: Discovery, Kompanię Piwowarską, Danone, Nielsen, Oriflame, PwC i Netious.com.
Warsztaty stanowią niepowtarzalną okazję do:
- odkrycia, co strategia revenue management może zaoferować Twojej firmie,
- poznania technik optymalizacji zarządzania przychodami,
- zrewidowania aktualnej polityki rabatowej i identyfikacji głównych obszarów utraty przychodów,
- modyfikacji stosowanej strategii cenowej,
- poznania wpływu analityki na proces revenue management,
- odkrycia siły spójnej relacji cena – marketing – sprzedaż.
Zapoznaj się ze szczegółami programu na www.trioconferences.pl i zarejestruj swoją obecność już dziś!