1-2 marca 2016 r., Hotel Airport Okęcie, Warszawa. Magazyn „Finanse + Controlling” objął patronatem medialnym warsztaty. Revenue management for consumer goods.

Dobre praktyki w zarządzaniu przychodami

Strategia revenue management znana jest od lat głównie w branży hotelarsko-turystycznej, jednak jej efektywność zaczyna być dostrzegana i wdrażana również w innych branżach.

To jedyne w Polsce warsztaty, podczas których w jednym miejscu i czasie spotkają się ze sobą praktycy odpowiedzialni za zarządzanie i kształtowanie przychodów w firmie. Będzie to zarazem jedyna i unikalna okazja, aby w takim gronie podzielić się i jednocześnie skorzystać z wiedzy i doświadczenia osób działających w różnych firmach z sektora retail i FMCG.

W jaki sposób branża retail może wykorzystać proces revenue management, by lepiej zarządzać przychodami? Jak wykorzystać mechanizmy zarządzania marżą, cenami i rabatami, aby maksymalizować zysk? Po co niezbędny jest rzetelny monitoring konkurencji i skuteczne systemy motywacyjne? Na te i inne pytania odpowiedzą Państwu eksperci-praktycy reprezentujący: Discovery, Kompanię Piwowarską, Danone, Nielsen, Oriflame, PwC i Netious.com.

Warsztaty stanowią niepowtarzalną okazję do:

  • odkrycia, co strategia revenue management może zaoferować Twojej firmie,
  • poznania technik optymalizacji zarządzania przychodami,
  • zrewidowania aktualnej polityki rabatowej i identyfikacji głównych obszarów utraty przychodów,
  • modyfikacji stosowanej strategii cenowej,
  • poznania wpływu analityki na proces revenue management,
  • odkrycia siły spójnej relacji cena – marketing – sprzedaż.

Zapoznaj się ze szczegółami programu na www.trioconferences.pl i zarejestruj swoją obecność już dziś!

Zobacz również

Opodatkowanie podatkiem wyrównawczym i przesunięcie terminu obowiązku integracji kas rejestrujących z terminalami

Opodatkowanie podatkiem wyrównawczym i przesunięcie terminu obowiązku integracji kas rejestrujących z terminalami

Z dniem 1 stycznia 2025 r. (z kilkoma wyjątkami) weszła w życie ustawa o opodatkowaniu wyrównawczym jednostek składowych grup międzynarodowych i krajowych.

Czytaj więcej

OC biur rachunkowych w 2025 r. – minimalna suma gwarancyjna

OC biur rachunkowych w 2025 r. – minimalna suma gwarancyjna

Biura rachunkowe mają obowiązek posiadania umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością (por. art. 76h ust.  1 ustawy o rachunkowości). Minimalna suma gwarancyjna obowiązkowego ubezpieczenia OC w 2025 r. dla przedsiębiorców wykonujących działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki objęte są umową ubezpieczenia, wynosi 42 668 zł.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.