Wielkimi krokami zbliża się druga edycja Forum Informacji Zarządczej, które odbędzie się w dniach 19-20 maja 2016 w Warszawie. Czas zatem najwyższy zadbać o rezerwację miejsca, tym bardziej że wydarzenie to zapowiada się wyjątkowo „treściwie”.

Drugie Forum Informacji Zarządczej - Warszawa, 19-20 maja 2016 r.

Szczegóły programu znaleźć można na dedykowanej Forum stronie www.fiz.explanator.pl. Nie możemy się jednak powstrzymać przed wskazaniem kilku punktów programu, który zaprojektowany został z myślą nie tylko o „konsumentach” informacji zarządczej z obszaru finansów, ale także o osobach odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing. Czy to właśnie nie informacja zarządcza łączy te, pozornie odległe, światy?

Wydaje się, że dużym zainteresowaniem cieszyć się mogą zagadnienia pomiaru efektywności. Jak wszyscy wiemy, to, czego nie da się zmierzyć, pozostaje poza kontrolą (controllą?) – a tego żaden odpowiedzialny menedżer nie lubi. Z tym większą ciekawością posłuchamy Łukasza Holika – menedżera marketingu w firmie nazwa.pl, który zmierzy się z zagadnieniem stosowania wskaźników mediowych wykorzystywanych w szacowaniu efektywności działań marketingowych. Będziemy mieli także okazję przyjrzeć się controllingowi działań sprzedażowych i skuteczności promocji na konkretnych przykładach wziętych z branży hotelarskiej. Przez meandry tej niezwykle ciekawej i inspirującej branży poprowadzi nas Cezary Sarnecki – praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w optymalizacji przychodów i kosztów obiektów hotelowych.

Nie mniej ciekawie zapowiada się spotkanie z Tomaszem Dybą – praktykiem z dwudziestoletnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą, ekspertem w dziedzinie pomiaru efektywności działań marketingowych i sprzedaży. Wystąpienie to koncentrować się będzie na wielowymiarowej analizie sprzedaży. Przewrotny podtytuł tego wystąpienia – jak patrzeć, żeby widzieć – potrafi zaintrygować.

Obszarem z wyjątkowym potencjałem decyzyjnym, tak dla dyrektora finansowego, jak i dla dyrektora handlowego, jest kwestia określenia rentowności klienta lub grup klientów. Na tym właśnie koncentruje się tzw. Customer Profitability Management. Dr Tomasz Zieliński, posiadający doświadczenie we wdrażaniu systemów controllingu w takich przedsiębiorstwach jak Orlen, Energa czy Elektrolux, wprowadzi nas w tajniki swojej koncepcji Zasobowo-Procesowego Rachunku Kosztów (ZPRK/RCA), wykorzystywanego w kalkulacji kosztów obsługi klientów i analizie rentowności.

To tylko niektóre z punktów programu Drugiego Forum Informacji Zarządczej, organizowanego przez redakcje miesięcznika „Controlling i Rachunkowość Zarządcza” oraz „Finansów + Controllingu”. Z braku miejsca sygnalizujemy tylko kilka następnych zagadnień: kalkulacja kosztu pozyskania klienta, KPI w badaniu skuteczności handlowców, strategia marketingowa jako narzędzie wsparcia celów sprzedażowych.

Wystąpień będzie dużo więcej, ale wydarzenie zaprojektowano w taki sposób, aby umożliwić interakcje pomiędzy uczestnikami i występującymi ekspertami. Ponownie serdecznie zapraszamy do Warszawy w dniach 19-20 maja 2016 r.

Zobacz również

Akt o usługach cyfrowych w praktyce

Akt o usługach cyfrowych w praktyce

Czym jest Akt o usługach cyfrowych i kogo dotyczy? Kogo dotyczy regulacja i w jakim zakresie? Jak jego uchwalenie wpływa na obowiązki polskich dostawców usług elektronicznych?

Czytaj więcej

Ministerstwo Finansów pracuje nad zmianami w pkpir od 1 stycznia 2025 r.

Minister Finansów przygotował projekt rozporządzenia w sprawie zmian w pkpir. Proponowane zmiany są związane z koniecznością dostosowania pkpir do wprowadzanego od 1 stycznia 2025 r. kasowego PIT.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.