Nadchodzi już czwarta szansa dla polskich drużyn na sprawdzenie się z najlepszymi z całego świata w zarządzaniu łańcuchem dostaw. Do zawodów może przystąpić każdy, komu nie obce są teoria i praktyka SCM. Nagrodą dla najlepszych jest kurs na Massachusetts Institute of Technology (MIT) w Bostonie. W 2016 roku finaliści będą rywalizować w Miami na Florydzie.

Edycja The Fresh Connection Global Challenge 2016 z finałem w Miami

Zawody The Fresh Connection - Global Challenge toczą się w oparciu symulator, w którym zarządza się wirtualnym przedsiębiorstwem. Ich uczestnicy, pracując w środowisku bardzo zbliżonym do rzeczywistego, ćwiczą swoje umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, planowania oraz wdrażania strategii poprzez działania operacyjne. Pracując w zespołach czteroosobowych, uczestnicy reprezentują cztery piony firmy: sprzedaż, zakupy, łańcuch dostaw i operacje. Zrozumienie połączeń pomiędzy poszczególnymi funkcjami i współpraca są kluczowymi elementami sukcesu całego przedsiębiorstwa. O zwycięstwie decyduje wygenerowanie najlepszego zwrotu z inwestycji (ROI) poprzez zarządzanie kluczowymi wskaźnikami wydajności i celów swojego zespołu.

Historia sukcesów polskich udziałów w rywalizacji o miano najlepszych w zarządzaniu łańcuchem dostaw staje się co raz dłuższa. W 2014 Mistrzem Świata została firma SPX Flow z Bydgoszczy. Rok 2015 przyniósł nam aż dwóch uczestników światowego finału z Polski: reprezentantów firm PKN Orlen, którzy w ostatnim etapie kwalifikacyjnym uzyskali najlepszy wynik wśród wszystkich 300 biorących udział w zawodach i PepsiCo Frito Lay. Z „dziką kartą” zastąpili oni inną drużynę, która musiała niespodziewanie zrezygnować, ale występ w finale zespołu PepsiCo Frito Lay był możliwy dzięki wysokiemu, piątemu na świecie wynikowi osiągniętemu w kwalifikacjach.

Główna nagroda co rok pozostaje taka sama, jednak w opinii uczestników poprzednich edycji jest bardzo atrakcyjna. Co więcej, koszty międzynarodowego finału, czyli podróż oraz pobyt w Miami drużyny, która wygra krajowe eliminacje, są pokrywane przez polskiego przedstawiciela organizatora, firmę MPM Productivity Management.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do podjęcia wyzwania i wzięcia udziału w wydarzeniu, które nie tylko pozwoli się wiele nauczyć, nabrać doświadczenia w zarządzaniu łańcuchem dostaw, ale także może stać się niezapomnianą przygodą.

Pełne informacje na http://www.scmteam.pl/

Zobacz również

Akt o usługach cyfrowych w praktyce

Akt o usługach cyfrowych w praktyce

Czym jest Akt o usługach cyfrowych i kogo dotyczy? Kogo dotyczy regulacja i w jakim zakresie? Jak jego uchwalenie wpływa na obowiązki polskich dostawców usług elektronicznych?

Czytaj więcej

Ministerstwo Finansów pracuje nad zmianami w pkpir od 1 stycznia 2025 r.

Minister Finansów przygotował projekt rozporządzenia w sprawie zmian w pkpir. Proponowane zmiany są związane z koniecznością dostosowania pkpir do wprowadzanego od 1 stycznia 2025 r. kasowego PIT.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.