Drogie Koleżanki i Koledzy, Członkowie i Sympatycy Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów!

Już po raz ósmy zapraszamy na Międzynarodowy Kongres Controllerów w Poznaniu – największy event ICV w krajach spoza strefy niemieckojęzycznej. Tematem przewodnim będą innowacyjne rozwiązania controllingowe. Spotkanie to, prowadzone w języku polskim z anglojęzycznym tłumaczeniem symultanicznym, odbędzie się w dniach 17-18 marca 2014 r. (poniedziałek-wtorek) w Poznaniu.

Te dwa dni spędzimy na dyskusjach o efektywności, wydajności i innowacyjności. Na poszukiwaniu wskazówek, wymianie wiedzy i doświadczeń. Nawiążemy nowe znajomości biznesowe z przedstawicielami firm z wielu branż i z różnych krajów. Jako controllerzy bierzemy czynny udział w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań w swoich przedsiębiorstwach. Dążymy do optymalizacji kosztów, do zwiększenia efektywności, do lepszej komunikacji i większej elastyczności. Mamy odwagę odejść od schematów i szukać najlepszych dróg. Wdrażamy ciekawe idee, jesteśmy innowacyjni i z uporem dążymy do celu – do sukcesu przedsiębiorstwa. Wymagamy szybszych reakcji od naszych współpracowników i przełożonych, uczymy się kompleksowego działania.

Na szczęście, mamy od kogo się uczyć! To firmy, które odważnie myślą o przyszłości i zaprzyjaźniają się z innowacjami. Myślą niestereotypowo i zamieniają controlling tradycyjny na przyszłościowy. Właśnie przedstawiciele polskich i zagranicznych firm, które potrafią tworzyć i wdrażać innowacje, będą prelegentami VIII Międzynarodowego Kongresu Controllerów Controlling Intelligence Adventure. Będziemy mogli wysłuchać prelekcji m.in. Jakuba Tomaszewskiego (Hansgrohe Sp. z o.o.), Mariana Kubiaka (Volkswagen Poznań Sp. z o.o.), Hendrika Vatera (Deutsche Post DHL, Niemcy), Andreasa Kovacsa (MCE Magyar Controlling Egyesület, Węgry) oraz Bojana Scepanovicha (MCB, Serbia). Jakie rozwiązania znaleźli polscy, a jakie zagraniczni controllerzy? Jak innowacyjność postrzegają polskie, węgierskie, a jak niemieckie firmy?

Czasem trudno podjąć kluczową decyzję. Trudno otworzyć się na zmiany, wyjść z bezpiecznej strefy komfortu, iść „pod prąd”. Nie zawsze jesteśmy przecież pewni słuszności swoich pomysłów, nie zawsze potrafimy naszą ideą zarazić innych. Ale jestem przekonana, że tylko ci, którzy dzięki ciekawym, innowacyjnym rozwiązaniom potrafią wyjść naprzeciw wymaganiom rynkowym, mając odwagę zmienić siebie i swoją firmę, osiągną sukces!

dr Adrianna Lewandowska

Członek Zarządu

Internationaler Controller Verein

Więcej: www.icv.pl

Jesteś zainteresowany udziałem w Kongresie jako uczestnik, prelegent lub partner? Zgłoś się

do nas! Napisz na anna.wlodarczyk@icv.pl.

Zobacz również

Akt o usługach cyfrowych w praktyce

Akt o usługach cyfrowych w praktyce

Czym jest Akt o usługach cyfrowych i kogo dotyczy? Kogo dotyczy regulacja i w jakim zakresie? Jak jego uchwalenie wpływa na obowiązki polskich dostawców usług elektronicznych?

Czytaj więcej

Ministerstwo Finansów pracuje nad zmianami w pkpir od 1 stycznia 2025 r.

Minister Finansów przygotował projekt rozporządzenia w sprawie zmian w pkpir. Proponowane zmiany są związane z koniecznością dostosowania pkpir do wprowadzanego od 1 stycznia 2025 r. kasowego PIT.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.