Analizując minione wydarzenia związane z audytem - zarówno te organizowane przez nas jak i te, które „wypuścił rynek” mogę bez wątpienia przyznać, iż temat ten jest wart stworzenia kolejnej platformy wymiany doświadczeń dla praktyków.

Program nadchodzącego wydarzenia, w który za chwilę się Państwo wgłębicie oparłam o dziesiątki wartościowych rozmów z Dyrektorami, Menadżerami oraz Specjalistami reprezentującymi działy audytu.  Niezwykle cenne sugestie Ekspertów sprawiły, iż postanowiłam spojrzeć na temat audytu z nieco szerszej perspektywy. Tak wielu praktyków z rożnych dziedzin wyraziło pragnienie wzbogacenia mojego programu swoim wystąpieniem, iż w tym roku postanowiłam stworzyć dwudniowy - dwupanelowy Kongres Audytowy. W trakcie prelekcji podczas panelu finansowego przedstawiciele banków, grup i towarzystw ubezpieczeniowych zarażą Państwa swoją pasją do tematu audytu oraz nakreślą gotowe rozwiązania z sukcesem stosowane
w ich firmach. Natomiast panel ogólny będzie nasycony między innymi prelekcjami
przedstawicieli branży telekomunikacyjnej, grzewczej, przemysłowej, produkcyjnej, leasingowej. Wyodrębnienie tych dwóch obszarów pomoże Państwu dopasować tematykę prelekcji do własnych potrzeb oraz zainteresowań.

Jestem przekonana, iż tak szerokie spojrzenie na tak cenny dla wszystkich podmiotów niezależnie od branży temat pomoże Państwu znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania
i podejść z większą dozą odwagi do najbliższego firmowego projektu.

Dodatkowym punktem programu będzie możliwość wzięcia udziału w wieczornym spotkaniu przy lampce wina. Jestem przekonana, że pozwoli to nam na umocnienie kontaktów biznesowych, oraz rozwinięcie dyskusji w odrobinę mniej formalnej atmosferze :)

Do zobaczenia na spotkaniu!
Sylwia Łojek
Project Manager

Szczegóły na: www.bmspolska.pl lub pod numerem telefonu: (22) 412 50 62.

Zapytania prosimy kierować na adres: sylwia.lojek@bmspolska.pl

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Czy od 2025 r. podatnicy będą musieli prowadzić pkpir elektronicznie?

W 2025 r. podatnicy nadal będą mogli prowadzić pkpir papierowo albo elektronicznie. Przepisy nakładające obowiązek prowadzenia pkpir wyłącznie elektronicznie i przesyłania jej w strukturze JPK do urzędu skarbowego zaczną obowiązywać dopiero od 1 stycznia 2026 r.

Czytaj więcej

Wigilia dla pracowników – czy jest przychodem pracownika i kosztem dla pracodawcy?

Coraz większa liczba pracodawców decyduje się na organizowanie spotkań wigilijnych dla pracowników. Pracodawcy mają wątpliwości, czy po stronie pracowników powstaje z tego tytułu przychód, od którego należy pobrać zaliczkę na PIT, oraz czy mogą zaliczyć do kosztów podatkowych wydatki poniesione na ten cel.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.