Zmiany zachodzące w świecie gospodarczym zmuszają przedsiębiorstwa do ponownego przeanalizowania filozofii działania organizacji. Struktura eksponująca wiodącą rolę sprzedaży w warunkach kryzysu przestaje się sprawdzać, a z cienia wychodzą zagadnienia finansów i controllingu.
Dzięki temu informacja staje się narzędziem zarządczym, a nie efektem raportowym podjętych wcześniej działań. Jak wskazuje badanie przeprowadzone przez firmę consultingową Deloittle (Delloitle Research – Mastering in Bussiness), finanse stają się siłą napędową transformacji przedsiębiorstw, które ucierpiały w wyniku kryzysu finansowego. Działania naprawcze podlegają ocenie finansowej, a zweryfikowane podejście do biznesu oceniane jest w pierwszym rzędzie pod kątem opłacalności i ryzyka.
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz zobaczyć ten artykuł, jak i wiele innych w naszym portalu Controlling 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.