Wrocławski producent specjalistycznego oprogramowania controllingowego poinformował o rozpoczęciu w ostatnich tygodniach kilku nowych wdrożeń swojego narzędzia – systemu EURECA. Nowymi użytkownikami zostali m.in. Fabryka Farb i Lakierów ŚNIEŻKA, Jastrzębskie Zakłady Remontowe, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Spółdzielnia Piekarsko-Ciastkarska w Warszawie, PHOENIX MEDIA i MPEC PRZEMYŚL.
– Bardzo nas cieszą kolejne wdrożenia w przedsiębiorstwach tak różnych branż, od wyższej uczelni, poprzez energetykę cieplną, przemysł, aż po wydawnictwo – mówi Witold Kilijański, prezes Zarządu CONTROLLING SYSTEMS. – Potwierdza to dobry odbiór przez klientów niedawno wprowadzonej wersji 3.0 systemu EURECA, wzbogaconej o bardzo wiele nowych, ciekawych funkcjonalności oraz zmian technologicznych. EURECA jest już dojrzałą platformą controllingową, umożliwiającą nie tylko obsługę analiz, raportów czy budżetowania w przedsiębiorstwie, ale także znacznie bardziej zaawansowane czynności – takie jak kalkulacje czy rozliczenia kosztów, marż w różnych układach (np. marż retrospektywnych), ABC, controlling procesów produkcyjnych czy przygotowanie danych do wniosków taryfowych. Właśnie mija 10 lat naszej działalności. Przez ten czas zrealizowaliśmy ponad 150 projektów i staliśmy się największym polskim producentem tego typu narzędzi. Nie zwalniamy tempa i nadal bardzo intensywnie rozwijamy system EURECA!
EURECA pojawiła się na rynku 10 lat temu jako jedno z pierwszych w Polsce narzędzi wspomagających procesy controllingowe. Od tego czasu użytkownikami rozwiązań CONTROLLING SYSTEMS stały się m.in. PWC, TVN, BAĆ-POL SA, TOYOTA MOTOR MANUFACTURING POLAND, MPWiK WARSZAWA, INCO VERITAS czy Energetyka Cieplna Opolszczyzny. System jest systematycznie rozwijany w technologii MICROSOFT, a w tym roku został wzbogacony m.in. o obsługę workflow, nowy, bardzo przyjazny interfejs użytkownika, nowe mechanizmy planowania budżetów obejmujących olbrzymie zbiory danych (np. planowania sprzedaży w sieciach handlowych) czy bardzo elastyczne, dedykowane mechanizmy raportowania.
– Przez 10 lat naszej działalności bardzo zmieniły się potrzeby klientów. Oprócz samego przeanalizowania danych, sprawnego „poskładania” budżetu czy porównania planu z wykonaniem potrzebują oni narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji menedżerskich. Coraz więcej naszych projektów zawiera istotną część doradczą, polegającą na wypracowaniu rozwiązania od strony koncepcyjnej, a dopiero potem wdrożeniu go w systemie. Nasze najciekawsze wdrożenia obejmują dzięki temu np. kalkulację kosztów jednostkowych w firmach FMCG współpracujących z sieciami handlowymi, monitorowanie kosztów utraconej jakości w przemyśle samochodowym, analizę rentowności poszczególnych kanałów sprzedaży oraz marż retro w firmach dystrybucyjnych, a także planowanie, kontrolę i rozliczanie na projekty kosztów osobowych w firmach z sektora usług profesjonalnych. Takie dedykowane rozwiązania często przesądzają o wartości całego rozwiązania dla klienta – podsumowuje Witold Kilijański.
CONTROLLILNG SYSTEMS zapowiada dalszy rozwój swojej platformy – przede wszystkim w stronę technologii mobilnych oraz integracji z wiodącymi na rynku narzędziami do analizy danych.
Źródło: Controlling Systems Sp. z o.o