22 czerwca w Warszawie odbędzie się FORUM ANALITYKI BIZNESOWEJ – doroczna konferencja poświęcona zastosowaniom analityki biznesowej w obszarach finansów, marketingu i sprzedaży, obsługi klienta oraz IT. Magazyn „Controlling” objął ją swoim patronatem.
Ideą spotkania jest ukazanie analityki jako narzędzia kreującego rzeczywistą wartość biznesową, wspomagającego podejmowanie trafnych decyzji oraz wzmacniającego konkurencyjność organizacji.
Forum składa się z trzech paneli tematycznych:
I Analityka finansów
- jak Analityka Finansowa IBM staje się narzędziem zmieniającym pozycję Dyrektorów Finansowych w organizacji,
- na czym może polegać ewolucja CFO od administratora i strażnika do strategicznego partnera w zarządzie, a czasami lidera zmian,
- w jaki sposób przy pomocy Analityki identyfikować domeny, które mogą generować dodatkową wartość oraz jak przy pomocy odpowiednich narzędzi ograniczać asymetrię informacji między CFO a CTO, CMO i działami sprzedaży.
II Analityka klienta
- przykłady wizjonerskich zastosowań, czy zrealizowanych projektów budujących przewagę konkurencyjną firmy na rynku.
III Eksploracja danych – nowa odsłona IT
- jak efektywne rozwiązania dostarczane przez IT kreują wartość biznesową i umacniają pozycję tychże osób w organizacji,
- jak Dyrektor IT może być realnym partnerem, innowatorem i kreatorem biznesu - liderem transformacji w organizacji.
Organizatorem Forum jest IBM Polska.
Szczegół i rejestracja: http://forumab.pl/