Zakończył się test kwalifikacyjny do III edycji konkursu Księgowi Przyszłości. Do konkursu zapisało się 606 drużyn, z czego 516 przystąpiło do I etapu konkursu w terminie. 491 drużyn pomyślnie przeszło test wstępny i zakwalifikowało się do II etapu konkursu.

Wyniki I etapu konkursu Księgowi Przyszłości

95% drużyn spotka się w kolejny etapie

Najwięcej drużyn startowało w kategorii zawodowej, w której test kwalifikacyjny wypełniło aż 151 drużyn. Do kolejnego etapu zakwalifikowało się 139 zespołów, a najlepszy wynik uzyskały drużyny Brygada RR oraz Przebiegli Biegli, którzy odpowiedzieli poprawnie na wszystkie pytania w teście. W kolejnym etapie najwięcej drużyn rywalizować będzie jednak w kategorii uczniowskiej. Co prawda do konkursu zapisało się mniej drużyn z tej kategorii (144), ale niemal wszystkie z nich przeszły do kolejnego etapu. Świetnie z konkursem poradziły sobie również drużyny studenckie z których do kolejnego etapu zakwalifikowało się ponad 90% startujących zespołów.

W tym roku w konkursie po raz pierwszy startują również zespoły złożone ze specjalistów płacowo – kadrowych, które odpowiadają na dedykowany dla nich zestaw pytań. Zainteresowanie tą kategorią okazało się bardzo duże. Do udziału w konkursie zapisało się 120 zespołów, wśród których wszystkie pomyślnie przeszły pierwszy etap konkursu.

W kolejnym etapie drużyny, odpowiadać będę na pytania o wyższym poziomie trudności. Co więcej do kolejnego etapu przejdą już zespoły, które najlepiej poradzą sobie z testem i uzyskają najlepsze wyniki w swoim okręgu. II etap konkursu potrwa do 25 kwietnia.

Finał i konferencja w Warszawie

Zwieńczeniem konkursu będzie konferencja, która odbędzie się 14 czerwca 2018 r. W czasie konferencji odbędzie się debata ekspertów „Biznes w erze zmian” poświęcona zmianom w przepisach, cyfryzacji oraz wpływowi tych zmian na zawód księgowego, kadrowego oraz szerzej na funkcjonowanie przedsiębiorców w Polsce.

Organizatorami konkursu oraz konferencji są Stowarzyszenie Księgowych w Polsce oraz firma Soneta, producent oprogramowania enova365. Patronem konkurs jest Polskie Towarzystwo Ekonomiczne i Business Centre Club. Patronami medialnymi są magazyny Rachunkowość, Świat Księgowych, Controling i Rachunkowość Zarządcza, Finanse i Controlling oraz portale Infor, Inforlex, Kariera w Finansach, Portal Kadrowy, HRPolska oraz Portal Finanse i Księgowość.

Szczegóły konkursu oraz rejestracja dostępne są na stronie www.ksiegowiprzyszlosci.pl.

Pytania dotyczące konkursu należy kierować na adres kontakt@ksiegowiprzyszlosci.pl lub pod numerem telefonu 12 349 28 80.

Możesz zobaczyć ten artykuł, jak i wiele innych w naszym portalu Controlling 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Akt o usługach cyfrowych w praktyce

Akt o usługach cyfrowych w praktyce

Czym jest Akt o usługach cyfrowych i kogo dotyczy? Kogo dotyczy regulacja i w jakim zakresie? Jak jego uchwalenie wpływa na obowiązki polskich dostawców usług elektronicznych?

Czytaj więcej

Ministerstwo Finansów pracuje nad zmianami w pkpir od 1 stycznia 2025 r.

Minister Finansów przygotował projekt rozporządzenia w sprawie zmian w pkpir. Proponowane zmiany są związane z koniecznością dostosowania pkpir do wprowadzanego od 1 stycznia 2025 r. kasowego PIT.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.