Przejście ze współpracy stacjonarnej na zdalną lub hybrydową wymaga nie tylko dostosowywania procesów biznesowych, ale także rozwijania inteligencji emocjonalnej. Czym są umiejętności hybrydowe? Czy osoby z wyższym IQ osiągają lepsze wyniki w pracy? Jak najefektywniej trenować inteligencję emocjonalną? To zagadnienia, z którymi zmierzymy się w tym artykule.
Osiem godzin, od 9 do 17 w biurze. Jeszcze półtora roku temu na pytanie, ile czasu spędzamy w pracy, większość z nas odpowiedziałby zapewne w ten właśnie sposób. W wielu firmach pandemia COVID-19 wymusiła ekspresowe przejście na hybrydowy lub zdalny model pracy i komunikacji. Tym samym przyspieszyła nieuchronny proces transformacji modelu zatrudnienia i współpracy biznesowej.
Hybrydowy model pracy pozostanie z nami na dłużej. Dane wskazują, że pracownicy po wielomiesięcznym doświadczeniu pracy zdalnej chcą wykorzystać to, co w niej najlepsze, dodając do tego zalety pracy stacjonarnej w biurze1. Dlatego dziś należy porzucić myśl, że znów będziemy pracować razem w określonych godzinach i tylko w jednym miejscu, a jednocześnie zadbać o rozwinięcie swoich kompetencji przydatnych w hybrydowym modelu zarządzania i współpracy.
Pozostałe 85% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz zobaczyć ten artykuł, jak i wiele innych w naszym portalu Controlling 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.