Walka o rentowność trwa. Odbywa się to ogromnym kosztem i toczy na wielu płaszczyznach: rynkowej, wewnątrzorganizacyjnej, w świadomości ludzi. Czy jednak warto koncentrować się na tym aspekcie biznesu, żeby osiągać sukces gospodarczy?
Celem każdego przedsiębiorstwa powinien być wzrost jego wartości w długim okresie – nie zysk, nie wielkość sprzedaży itp. Podejście takie prowadzi do pozornego absurdu, w którym rentowność nie jest najważniejszą determinantą sukcesu.
Czy rentowność nie jest przereklamowana?
Nie jest ważne, by być lepszym niż ktoś inny, ale by być lepszym niż wczoraj.
Jigoro Kano – twórca judo
Pozostałe 97% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz zobaczyć ten artykuł, jak i wiele innych w naszym portalu Controlling 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.
