Założycielka firmy doradczo-szkoleniowej LeanQ Team; doktor inżynier w zakresie zarządzania i ekonomii; autorka książek „Doskonalenie strumienia wartości” i „Pozwól płynąć swojemu produktowi”; ma doświadczenie m.in. w przemyśle spożywczym, motoryzacyjnym, meblarskim, obróbki mechanicznej oraz w branży usługowej i logistyce; zrealizowała projekty z zakresu rozwoju przedsiębiorstwa w oparciu o koncepcję Lean, w tym Value Stream Mapping, zarządzania wynikami oraz zarządzania łańcuchem dostaw, w tym zakupami, zaopatrzeniem i planowaniem; ma też doświadczenie we wdrażaniu i doskonaleniu systemów ciągłego doskonalenia oraz projektów koncepcyjnych fabryk.
Artykuły
- Kanban, czyli japońska metoda obniżania zapasów nr 26/2013
- Kaizen jako narzędzie kształtowania optymalnych metod pracy nr 42/2015
- Wykorzystanie wskaźników efektywności w doskonaleniu wyników przedsiębiorstwa nr 49/2017
- Key Performance Indicators. Po co nam te wszystkie wskaźniki? nr 65/2019
- Proces realizacji zamówienia zdolny do generowania zysku, czyli ciąg dalszy o KPI nr 66/2019
- Proces realizacji zamówienia zapewniający płynność finansową firm, czyli ciąg dalszy o KPI nr 67/2020
- KPI w zakupach, czyli co monitorować, by nie robić bałaganu nr 70/2020
- Koszty niewystarczających zapasów, czyli ile kosztuje nas nieterminowość nr 71/2020