Pomagaj swoim klientom, a oni odpłacą ci lojalnością. Co jednak zrobić, gdy jest ich tak wielu, że nie jesteś w stanie dopilnować każdego szczegółu? Pomocną, cyfrową dłoń wyciąga najnowsza technologia – uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja.
Skalowanie biznesu, szczególnie w świecie handlu internetowego, jest trudnym, ale i fascynującym zadaniem. Z jednej strony towarzyszy nam ekscytacja, bo marzenia spełniają się na naszych oczach, z drugiej często czujemy się przytłoczeni skalą, z jaką przychodzi nam się mierzyć. Musimy zadbać, aby na każdym punkcie styku klienta z marką zaproponować taką wartość zaspokajającą potrzebę odbiorcy w czasie, w którym jej oczekuje, bez względu na kanał, jakim do nas trafił. Klientocentryczność charakteryzuje się tym, że daje klientowi gwarancję otrzymania wartości, za którą z pewnością odwdzięczy się długookresową lojalnością. Wszystko to wymaga zmiany filozofii działania, a przede wszystkim sposobu, w jaki nawigujemy klientów, zapewniając im maksymalizację satysfakcji. Klientocentryczność to nie jedno miejsce obsługi albo jeden dopracowany proces, tylko mnogość punktów w organizacji, w których mówimy do klienta „jesteś dla mnie najważniejszy”.
Pozostałe 85% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz zobaczyć ten artykuł, jak i wiele innych w naszym portalu Controlling 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.