Jeśli proces jest tym mechanizmem, który w rzeczywistości „produkuje” wyniki, a więc w dużej mierze odpowiada za sukces organizacji lub jego brak, to odpowiedź staje się oczywista - BPM to dużo więcej. Jednak faktycznym wyzwaniem okazuje się stworzenie systemu, który umożliwi integralne zarządzanie całą organizacją z perspektywy procesów, projektów, ryzyka, wiedzy, jakości i struktur organizacyjnych.

Czy zarządzanie procesowe służy tylko do optymalizacji kosztów? Czy warto, pójść w kierunku zarządzania opartego o perspektywę procesów?

Forum Praktyków BPM gromadzi co roku procesowców z biznesu i sektora publicznego. To miejsce całkowicie dedykowane wymianie doświadczeń i wiedzy praktycznej.

W tegorocznym programie 2 dni case studies i dyskusji. Dowiedz się:

  • jak Służba Celna stworzyła strategię i wyznaczyła cele z użyciem architektury procesów, jak architektura pomaga w realizacji projektów strategicznych,
  • od DB Schenker, jak Model EFQM, poprzez podejście procesowe, umożliwia menedżerom zrozumienie związków między tym, co organizacja robi a wynikami jakie osiąga,
  • jak zintegrować w jeden system zarządzanie ryzykiem, projektami i procesami na przykładzie dużej Grupy kapitałowej,
  • jak KRUK SA i Uniwersytet Medyczny w Łodzi pokonują etapy transformacji procesowej. Co sprawdziło się w praktyce, a co wymagało zmiany podejścia,
  • jak Grupa Allegro oraz Centralny Ośrodek Informatyki MSW łączą zwinne metody realizacji projektów i tworzenia produktów z procesami,
  • jakie są doświadczenia Wiceprezesa Climbex, Właściciela procesu w ING Banku i Doradcy BPM Process Renewal Group Polska z zastosowania podejścia procesowego.

W programie warsztat integracyjny Agile prowadzony przez PMI Polska.

Dla czytelników magazynu Finanse i Controlling stała cena 1400 pln netto/osobę.

Więcej informacji i zapisy TUTAJ

Zobacz również

Perspektywy CFO na 2025 r.: 41% dyrektorów finansowych wskazuje cyfryzację i automatyzację jako kluczowe szanse biznesowe

Perspektywy CFO na 2025 r.: 41% dyrektorów finansowych wskazuje cyfryzację i automatyzację jako kluczowe szanse biznesowe

Transformacja cyfrowa, automatyzacja procesów oraz zrównoważony rozwój – to główne czynniki kształtujące przyszłość firm w 2025 r. zdaniem dyrektorów finansowych w Polsce, którzy wzięli udział w badaniu do raportu KPMG i ACCA pt. „Nowoczesny CFO w transformującej się firmie”. Zmieniające się otoczenie geopolityczne, dynamiczna sytuacja gospodarcza i nowe regulacje prawne będą stawiały przed przedsiębiorstwami wyzwania i szanse. 41% respondentów zwraca uwagę na automatyzację procesów finansowych (w tym blockchain, chmurę obliczeniową) jako obszary o największym potencjale. Jednocześnie CFO są bardziej skłonni myśleć o regulacjach ESG jak o szansie biznesowej niż jak o wyzwaniu (35% w porównaniu do 24% badanych).

Czytaj więcej

Uaktualniono rozporządzenie w sprawie sprawozdań skonsolidowanych

Opublikowano rozporządzenie zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad sporządzania przez jednostki inne niż banki (Dz.U. z 2025 r. poz. 275). Powodem zmiany rozporządzenia jest konieczność uwzględnienia w skonsolidowanym rachunku zysków i strat zmian dotyczących usunięcia przychodów ze sprzedaży materiałów z kategorii przychodów netto ze sprzedaży.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.