W dniach 25-28 kwietnia w Warszawie, w Hotelu Sofitel, odbędzie się Międzynarodowa Konferencja dla krajów z regionu EMEA oraz seminaria pod hasłem „Ekspansja zagraniczna polskich przedsiębiorstw”. „Controlling” objął wydarzenie patronatem medialnym.

Międzynarodowa Konferencja dla krajów z regionu EMEA jest cyklicznym wydarzeniem organizowanym przez sieć Baker Tilly International. Pierwszy raz konferencja odbyła się w 1989 roku. Od tego czasu co roku organizowana jest w innym mieście i skupia światowych liderów opinii, biznesmenów i inwestorów. Do tej pory gościła już w takich metropoliach jak: Paryż, Sztokholm, Estoril, Kopenhaga, Berlin, Madryt, Dublin, Lucerna, Oslo, Rzym, Londyn, Moskwa, Amsterdam, Wiedeń, Monachium, Bruksela, Edynburg, Stambuł, Tel Awiw, Genewa, Budapeszt i Barcelona, a także na Malcie i Cyprze. W tym roku konferencja odbędzie się w Warszawie. Celem spotkania jest wymiana doświadczeń, a także dyskusja na temat rozwoju oraz perspektyw lokalnego i międzynarodowego biznesu.
Pierwsza część wydarzenia skierowana jest do firm członkowskich sieci Baker Tilly International, których przedstawiciele będą dyskutować na temat rozwoju i możliwości biznesowych, a także wzbogacenia swojej wiedzy i rozszerzenia zakresu usług świadczonych na rzecz klientów.
Druga część konferencji poświęcona będzie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne i adresowana głównie do właścicieli oraz prezesów polskich firm, którzy planują rozwijać działalność poza granicami Polski. Uczestnicy będą mieli unikalną szansę poznania praktycznych aspektów prowadzenia działalności za granicą bezpośrednio od przedstawicieli firm Baker Tilly International z Niemiec, Francji, Czech, Słowacji, USA, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Jednym z najistotniejszych tematów seminariów „Ekspansja zagraniczna polskich przedsiębiorstw” będzie zakładanie i nabywanie firm w wyżej wymienionych państwach oraz zakup istniejących spółek (shelf companies). Przedstawione zostaną również m.in. ogólne informacje o prezentowanych krajach, ich atrakcyjność dla potencjalnych inwestorów, miasta, w których najkorzystniej zakładać działalność, regulacje dotyczące zatrudnienia, prawa i podatków (w tym zachęty podatkowe), a także potencjalne ryzyka. Eksperci opowiedzą również o najczęstszych problemach, z jakimi spotykają się zagraniczni przedsiębiorcy, i o tym, w jaki sposób sobie z nimi radzić. Będzie to doskonałe miejsce do nawiązania kontaktów i zyskania cennego spojrzenia na praktyczne kwestie prowadzenia biznesu poza Polską.

Więcej informacji: www.bakertilly.pl.

Zobacz również

Akt o usługach cyfrowych w praktyce

Akt o usługach cyfrowych w praktyce

Czym jest Akt o usługach cyfrowych i kogo dotyczy? Kogo dotyczy regulacja i w jakim zakresie? Jak jego uchwalenie wpływa na obowiązki polskich dostawców usług elektronicznych?

Czytaj więcej

Ministerstwo Finansów pracuje nad zmianami w pkpir od 1 stycznia 2025 r.

Minister Finansów przygotował projekt rozporządzenia w sprawie zmian w pkpir. Proponowane zmiany są związane z koniecznością dostosowania pkpir do wprowadzanego od 1 stycznia 2025 r. kasowego PIT.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.