O tym, jak wyjść z kryzysu i zapewnić firmie stabilny wzrost, rozmowa z Kay Napier, CEO Arbonne.

Rola intuicji w świecie biznesu

Kiedy rozpoczynała Pani pracę w Arbonne, firma stała u progu bankructwa. Jak odnalazła się Pani w tej nowej dla siebie sytuacji?
Dokładnie takie samo pytanie zadano mi całkiem niedawno podczas pewnej konferencji. Szczerze mówiąc, zanim dołączyłam do Arbonne, wiedziałam, że firma przechodziła trudności finansowe niezwiązane z jakością produktów. Problemy były spowodowane przez siły zewnętrze oraz działania, które nie są już dzisiaj prowadzone. Chciałabym w tym miejscu dodać, że zdecydowana większość mojego doświadczenia zawodowego wiąże się z rozwojem i zarządzaniem nowymi markami, a także sporymi sukcesami w dynamizacji już istniejących. Dostrzegłam w Arbonne ogromny potencjał, na który składały się wspaniałe produkty, świetna idea, a także możliwość pracy dla kobiet – ale jak się okazuje, coraz częściej również dla mężczyzn – i podniesienie standardu życia tych ludzi. Konsultanci nie muszą pracować od 40 do 60 godzin tygodniowo. Zamiast tego mogą skoncentrować się na wychowywaniu swoich dzieci. Uważam, że rodzina jest najważniejsza, dlatego ludzie powinni mieć większą elastyczność w kwestii życia zawodowego. Biorąc to wszystko pod uwagę, zdecydowałam się na współpracę z firmą. Wiedziałam, że w pierwszej kolejności należy przeprowadzić restrukturyzację zadłużenia. Wierzyłam, że będziemy w stanie to zrobić i iść dalej na przodu. Na szczęście wszystko ułożyło się tak, jak powinno.

Pozostałe 89% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz zobaczyć ten artykuł, jak i wiele innych w naszym portalu Controlling 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Tekst otwarty nr 84/2022

Controlling finansowy ‑ jak będzie wyglądał w przyszłości?

Controlling finansowy - jak będzie wyglądał w przyszłości?

Z Hanną Piwowarczyk, dyrektor Centrum Finansowego AbbVie na obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki rozmawiamy o perspektywach rozwoju rynku centrów usług wspólnych w Polsce, nowej roli controllera oraz szansach na rozwój i karierę w turbulentnych czasach.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 82/2022

Czym jest Autonomous Enterprise?

Czym jest Autonomous Enterprise?

Z Konradem Jakubcem, Business Development Directorem oraz Krzysztofem Kuczkowskim, Intelligent Process Automation Practice Managerem w Mindbox, rozmawiamy o tempie wdrażania automatyzacji w Polsce, obszarach, które najłatwiej jest zautomatyzować, wyzwaniach towarzyszących wdrażaniu stosownych rozwiązań i sposobach na mądre wykorzystanie robotyzacji procesów. Rozmawiamy również o tym, czy automatyzacja wpłynie na zmniejszenie liczby miejsc pracy, możliwościach wykorzystania sztucznej inteligencji do obsługi procesów biznesowych oraz idei Citizen Developerów.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.