Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy George'a Cloutiera
Odkrywając wolność Leszka Balcerowicza
Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy George'a Cloutiera
Tytułowy slogan to puenta czasów dobrej koniunktury i hasło zarządów większości przedsiębiorstw, w których obecnie szaleje kryzys gospodarczy. Wielu właścicieli firm czy dyrektorów upatruje przyczyn spadku sprzedaży i zysków w koniunkturze. Książka, którą polecam, jest dziełem Amerykanina – właściciela firmy i konsultanta zajmującego się wyprowadzaniem przedsiębiorstw „spod topora” bankructwa. Autor w prosty sposób, przez przykłady z „życia”, obnaża słabości w zarządzaniu firmą i pracownikami. Często kieruje uwagę na inne wartości niż te, które wpajane są na szkoleniach, a które w praktyce zapewniają przedsiębiorstwu sukces. George Cloutier, formułując 15 zasad zysku, udowadnia, że kondycja twojego przedsiębiorstwa zależy tylko od ciebie i twojego bezkompromisowego zaangażowania przez siedem dni w tygodniu.
Pozostałe 78% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz zobaczyć ten artykuł, jak i wiele innych w naszym portalu Controlling 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.