Artykuły
- Redukcja ryzyka wynikającego z błędu człowieka w modelu Jamesa Reasona nr 56/2018
- Zarządzanie satysfakcją klienta nr 57/2018
- EMV w budżetowaniu zwinnych projektów nr 59/2018
- Różnice w podejściu do zmiany w tradycyjnych i zwinnych metodach prowadzenia projektów nr 61/2019
- Optymalizacja kosztów przy użyciu marketing automation nr 63/2019
- DMAIC - niedoceniane narzędzie controllingu operacyjnego nr 64/2019
- Zarządzanie przepływem pracy, czyli po co w projektach stosuje się system Kanban? nr 65/2019
- Metody szacowania prawdopodobieństwa wystąpienia ryzyka nr 66/2019
- Six Sigma w projektach IT nr 67/2020
- Kontrola w projekcie - zakres, metody, cele nr 68/2020
- Jak się przygotować do cyfrowej transformacji biznesu? nr 72/2020
- Jak liczyć wartość klienta (CLTV) w B2B? nr 74/2021
- SaaS – blaski i cienie modelu nr 75/2021
- Iaas, Paas, Saas i Daas - wybory w chmurach nr 78/2021
- Oblicza cyfrowej rewolucji - perspektywa menedżera nr 83/2022
- Projektowanie zorientowane na klienta - czym jest i jakie korzyści przynosi dla biznesu? nr 7-8/2023